8a8603ce03Oferujemy szereg produktów z zakresu techniki przeładunku w postaci bram, pomostów, uszczelnień, oraz wyposażenia dodatkowego. Wszystkie elementy tworzone są w oparciu o najwyższą jakość materiałów oraz najnowocześniejsze technologie, spełniając wszystkie normy dotyczące bezpieczeństwa oraz eksploatacji.

 

POMOSTY

970bfb5c1bPrzeznaczeniem pomostu jest niwelowanie różnicy poziomu między miejscem rozładunku, a skrzynią ładunkową samochodu dostawczego.

Oferujemy dwa rodzaje pomostów przeładunkowych:

    • PowerRamp 232 NG - elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy z klapą z opuszczanym językiem
    • PowerRamp 233 NG - elektrohydrauliczny  pomost przeładunkowy z wysuwanym do przodu (teleskopowym) językiem

 

Elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy 351a9ce2a8
z klapą z opuszczanym językiem PowerRamp 232 NG

Budowa

    • blacha łezkowa o grubości 8 mm (z ryflowaniem) i 6 mm (bez ryflowania)
    • język wykonany jest z blachy o grubości 10 mm (z ryflowaniem) i 8 mm (bez ryflowania)
    • platforma wzmocniona wzdłużnie
    • samoczyszczące zawiasy przednie 

Praca

    • platforma i język (klapa) napędzane hydraulicznie
    • siłownik umieszczony centralnie pozwala na dostosowanie się rampy do przechyłów pojazdu nawet do 10% szerokości platformy

Obsługa

    • Pomost przeładunkowy 232 NG jest obsługiwany za pomocą tylko jednego przycisku. Wciśnięcie przycisku powoduje unoszenie podestu z pozycji początkowej oraz rozłożenie języka po osiągnięciu najwyższego poziomu. Zwolnienie przycisku powoduje automatyczne opuszczanie podestu oraz oparcie klapy na skrzyni ładunkowej pojazdu.

Zabezpieczenia

    • w pełni hydrauliczny „stop bezpieczeństwa” utworzony za pomocą wbudowanego w siłownik zaworu blokującego przewody na wypadek ich pęknięcia,
    • wyłącznik awaryjny z  blokadą włączania,
    • boczne blachy platformy zabezpieczające stopy,
    • podtrzymanie języka na belce przedniej w stanie spoczynku (dla zabezpieczenia  podczas ruchu poprzecznego),
    • czarno- żółte znaki ostrzegawcze,
    • mocne podpory serwisowe,
    • zabezpieczenie silnika przez przekaźnik termiczny

Elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy z wysuwanym do przodu (teleskopowym) językiem PowerRamp 233 NGe4e53bcbf4

Budowa

  • blacha łezkowa o grubości 10 mm (z ryflowaniem) i 8 mm (bez ryflowania)
  • język wykonany jest z blachy o grubości 14 mm (z ryflowaniem) i 12 mm (bez ryflowania)
  • platforma wzmocniona wzdłużnie

Praca

  • platforma i język (klapa) napędzane hydraulicznie
  • język wzmocniony prowadnicami przesuwającymi się w profilach platformy
  • praca siłownika odbywa się pod niskim ciśnieniem roboczym (100 bar)
  • twardo chromowane tłoki przystosowane do pracy pod ciśnieniem 1200 bar.
  • przewody hydrauliczne przystosowane do pracy pod ciśnieniem do 600 bar.
  • w głównym siłowniku wbudowany zawór bezpieczeństwa

Obsługa

  • pomost przeładunkowy 233 NG jest obsługiwany za pomocą panelu 4-przyciskowego
  • blokada języka w momencie oparcia rampy o powierzchnię ładunkową samochodu
  • platforma i język aktywowane niezależnie za pomocą agregatu hydraulicznego
  • poziom rampy dostosowuje się do ruchów samochodu w trakcie przeładunku

Zabezpieczenia

  • w pełni hydrauliczny „stop bezpieczeństwa” utworzony za pomocą wbudowanego w siłownik zaworu blokującego przewody na wypadek ich pęknięcia,
  • wyłącznik awaryjny z  blokadą włączania,
  • boczne blachy platformy zabezpieczające stopy,
  • podtrzymanie języka na belce przedniej w stanie spoczynku (dla zabezpieczenia  podczas ruchu poprzecznego),
  • czarno- żółte znaki ostrzegawcze,
  • mocne podpory serwisowe,
  • zabezpieczenie silnika przez przekaźnik termiczny
  • obsługa przedstawiona czytelnymi piktogramami

Śluzy uszczelniające

74ef0c1da7Śluzy uszczelniające oferowane przez firmę WIŚNIOWSKI to doskonałe rozwiązania cechujące się trwałością i dobrymi właściwościami użytkowymi. Pozwalają one ograniczyć zużycie energii oraz zapewniają zabezpieczenie dla przeładowywanych towarów a także zwiększają komfort pracy dla personelu.

Dzięki zastosowaniu wytrzymałych materiałów charakteryzują się dużą odpornością na promieniowanie UV a także wysokie i niskie temperatury. Trwale zachowują estetyczny wygląd, a poszczególne elementy nie odkształcają się.

Oferujemy śluzy uszczelniające w różnych wersjach, dostosowanych do rodzaju pojazdów, przeładowywanych towarów oraz metod magazynowania.

 

NAPROWADZACZE


www naprowadzacze wisniowskiBezpieczne i precyzyjne dokowanie pojazdu ciężarowego w miejscu przeładunku odbywa się za pomocą naprowadzaczy kół.

Naprowadzacze umożliwiają precyzyjne zaparkowanie pojazdu, bez niebezpieczeństwa  uszkodzenia zarówno stanowiska przeładunkowego i budynku, jak również pojazdu

 

 

ODBOJNIKI

odbojniki wisniowski 01

To dodatkowe zabezpieczenie przed uszkodzeniami stacji przeładunkowej oraz pojazdu. Ich zadaniem jest pochłanianie siły i amortyzacja uderzenia samochodu ciężarowego dokującego w stacji przeładunkowej